8.12.10

Tekrar toplandık toplandık

Bugün, aylar sonra tekrar kolilerle boğuştum biraz yerleştirmece, biraz toplamaca, düzenlemece derken bir çok şey elden geçti toplandı. Şu anda 6 koli 1 bavul hazırladım bunlardan 2 si kırtasiye malzemeleri ve kitap ile dolu...




Makyaj malzemelerimi düzenlerken farkettim şimdiye kadar aldığım en gereksiz malzeme Avonun şu kremsi farları sanırım artık onlarda kalktı. İyide oldu çünkü hiç kullanışlı değiller. Resmen çamur...



Sanırım yeşil, turkuaz tonlardaki göz makyajlarını seviyorum. Birde GIVENCHY marka siyah göz kaleminimi çok seviyorum. Sürdükten bir süre sonra akmıyor diğerleri gibi....

Yarın çok erken saatte sevgili ile yola çıkıyoruz. Başlayabilmek için bir çok prosedür var.

Fotoğraf makinam çantamda yani eğer keyfim yerindde olur işlerim rast giderse bol bol fotolar olacak...

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder