22.2.12

Bugünün Özeti ve DIY



Sabah dersem yalan olur öğleye doğru hastalıktan sürünerek yataktan kalkıp işe öğlen gitmeme rağmen zor yetişmiş olsamda, ne hikmetse bu akşam kendimi iyi hissediyorum....

Bu akşamın mönüsünde Pizza Tomato da ayıla bayıla yediğimiz LEttuce salatanın ev versiyonu vardı. İlk kez yapmama rağmen, koçişmin ve benim fikrim kesinlikle orjinaline rakip olacakbilecek lezzetteydi.
Bu arada tarifini sıkıştırak olursam şuracığa:

SOS İÇİN
200 gr krema
5 yemek kaşığı soya sosu
2 tavuk fileto
500 gr mantar.
1 yemek kaşığı sıvı yağ

Öncelikli olarak 1 y.k (yemek kaşığı) sıvı yağı koyup teflon tavada ısıtın. 1 y.k ile küp şeklinde doğranmış filetoları tavada rengi koyulaşıncaya dek pişirin. Ardından doğranmış mantarları ve kremayı diğer 4 y.k. soya sosunu koyarak 40 dk kadar pişirin. Krema yoğun kıvama gelince ocağın altını kapatın.

Marulu, kara lahanayı ve havucu da salata yaptığınız gibi doğrayıp salata kasesinde bekletin sos hazırlanınca üzerine dökün servise hazır.




Hobi odasının hazırlıkları bitmek bilmiyo nedense hep bir can kaçırıyorum oysa dükkanı bi açsam neler neler üretilecek orada. Anacım ne yapam yazın sıcakalr engel oluyo kışında soğuklar.... :P



Eee peki bu akşam ufaktan da olsa birşeyler ürettik sayılır.

Elimdeki var olan ajandayı bir bloggere yakışacak şekilde süsleyip içine yapılacak olan çalışmakları yazdım.

Gani gani DIY var içinde liste halinde yapılmayı bekler durumda. Önce bu süslü olsun ki yapılacak olanlar daha da şık olsun değil mi?





Gelen çiçeklerin paketlerini atmayıp biriktiriyorum. İçinde en ağır ve şık durabilecek olarak bu kahverengiyi kestirdim. Üzerinede bir çicek kondurunca pek romantik bir ajanda çıkıverdi...


4 DEDİLER Kİ .... =):

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Merhaba öncelikle yemek çok güzel görünüyor ellerine sağlık,ajandan da çok güzel olmuş çiçeğine bittim yalnız.
Sevgiler

lately dedi ki...

Teşekkür ederim yıldızım sensin.... Daha güzellerini yaparsın umarım.... :D

Atolyekedi dedi ki...

Ellerine sağlık.Afiyet bal şeker olsun.
Ajanda da çok şık olmuş, güle güle kullan.

lately dedi ki...

Çok sağol atölye kedi... :D

Yorum Gönder