23.2.12

Hımmm alsam alsam hangisini alsam

Kendimi bu aralar ayakkabı bakmaktan alamıyorum. En son olarak Deichmann gidip gelirken  gözüme kestirdiğim modeller var. Birden çok olunca beğenilen, hangisinden başlaşam yada hangisini seçsem bilemedim...
Aşağıdaki modeller   favorim....

Bu deri convers tarzı spor ayakkabılar hafta sonları ayacıklarımda olabilir. Ama öncelikle hangisi olduğunu netleştirmeliyim.



Düz çizmem sanki eskiyecek gibi ^_^
bunu alsam mı ki




Sende çok şıksın canım benim ^o^




Asıl almak için dükkan dükkan dolaştığım model bunlar ama hangi renk, hangi model karar veremedim...
Sanırım koyu renkli olan benim patilerimin arasına girecek.


                                                               

                                                         Offff yaa bunlarda şeker gibi ..............



En iyisi hepsini alıyım bende rahat ediyim, onlar da

*-^

3 DEDİLER Kİ .... =):

Unknown dedi ki...

Şimdiden hayırlı olsun güle güle giy:)), sevgiler...

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Merhaba,Hepsi birbiriden güzel ama ben en çok şu kırmızı olanı beğendim,düz çizmede çok hoş durur bence.Eminin çok yakışır sanada.Şimdiden ayağında paralansın :)))

cecilia dedi ki...

sondaki renklilere bayıldım valla..

Yorum Gönder