12.2.12

Takılar, Tokalar Yerlerine

Bugün ev temizliği ve düzeniyle geçti koca güneşli bir cumartesi. En önemliside ne zamandır düzenlenmeyi bekleyen makyaj masamı ve takılarımı elden geçirdim. Gerçi fena olmadı artık düzenimi oturtmuş sayılırım. Küçük işlerde olsa bunlar insanın aklından hiç çıkmıyor yapılacak işler arasından.

Artık hep burda olunca enim konum yerleştim. En güzelide kutularda barındırdığım zamanla birbirine dolanan, kırılan, sökülen kolyelerim için bir çözüm bulmuş olmamdı. Alırken masanın bir bölümünde kravatların asılması için bir bölüm olduğunu söylemişlerdi. Bu kısmı o an pek işlevsel gelmemişti bize çünkü eşim kravat kullanmıyordu. Bu bölümde masanın diğer bölümleri gibi bana kısmetmiş. 

Tahtakaleden aldığım S şeklindeki metal parçalarını masanın bu bölümüne asarak kendime bir kolye dolabı yapmış bulunuyorum. Böylece artık kolyelerim birbirine karışmayacak. Belki sizde dolapların uygun bir bölümüne monte edip kolyelerinizi asabilirsiniz.....

 Kolyelerim artık aşağıdaki resimdeki gibi bir kısmını tadilattan geçirmem gerektiği için hepsini asamadım.Onları da asınca tüm kolyelrim bir kapak ötede olacak...


 Kolyeleri asınca kutular boşaldı bende boşalan yerlere küpeleri, yüzükleri, bileklikleri ve tokaları  yerleştirdim hemen ...  


Küçükte olsalar yer kaplıyolar, dağılınca zaman alıyorlar.

Umarım düzeni bozmadan rayını oturturum herşeyi.

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder