11.2.12

Sevgililer Günü Dosyası

Sevgililer günü kapıda, tabi bu arada bir telaş aldı çoğumuzu bu yıl atraksiyon neler yapsak diyerek. Çalışkan olma arzusunda olan ve bunu bir türlü gerçekleştiremeyen bloggerınız durmadı sizler için küçük bir kaç fikir çalışması yaptı.
  Önce yine küçük ama değerli taşlardan başlayalım, beyler ben baktım Arişte hanımları mutlu edecek güzellikler var.
Yada swatch'ın sevgililer günü için hazırlanmış olduğu aksesuarlarına ve saatlerine bakabilirsiniz. Kim bunlara hayır diyebilir ki....
Hanımlar sizde beyler için BoonyFood'dan aşağıdaki lezzetli çiçeklerden gönderek kalplerini fet edebilirsiniz. Nede olsa erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçer değil mi?

  Aşkınızını evinizin her köşesine taşımak istiyorsanız. Linensin sevgililer günü için hazırladığı nevresim takımı, havlu vs... oluşan bir set hazırlamış benden söylemesi....

                        Bu özel günde ağzımızda tatlansın kalplerimiz gibi diyorsanız. Özsüt ile ağızlanırız bayram edebilir.

 Yok ben bunlarla ilgilenmiyorum diyorsanız.
Günün anlam ve önemini teneffüs etmek için bir çiçekte yeter.
Ve en önemlisi sevdiceğinize

SENİ SEWİYORUM....

demeyi unutmayın.

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder