20.2.12

Fotoğraflarla Hafta Sonu

Vücudum ağır bir griple yaşamaya çalışırken aynı zamanda sosyallikten de geri kalmadı.
 Sesim çıkmıyor olabilirdi, kolumu kıpırdatacak dermanım olmayabilirdi hatta ve hatta gözlerimin altındaki morluklar yatak istiraati diye bağıyor olabilirdi ama benim yorgun ve hastalıklı vücudum içindeki sesi dinledi. Hafta sonunun tadını çıkarttı.
Yeah baby.......

Evet cumartesi kitap fuarındaydık Zuzumla.....


Maşallah fotolarda hiç hasta gibi değilim pek bi sırıtık çıkmışım
Uykusuz dergisinin imza günü vardı.
Umut SARIKAYA ve Yılmaz ASLANTÜRK


Bende Uykusuz Dergisinin standından ufacıkta olsa ganimet dedim aldım.
2 mausepad ve 2 buz dolabı için sticker
^_^

Cumartesiyi imza kuyruklarında sonlandırmış oldum böylece.


Pazar ise klasik kahvaltı günümüzdü.
Şu grupon olayının Antalya ayağını eşim üstlenmiş durumda nerde ne var hemen alır. Her pazarı kahvaltı ile doldurmuş durumdaydı. Son 1 aydır. Ama son kahvaltıdan sonra yoğurdu üfleyerek yer sanırım çünkü rezaletti.

Bı nedenle aşağıdaki görseller daha önce gidilmiş mutlu bir pazar kahvaltısından.

Denizi seviyorum 4 mevsim ayrı güzel...

Ve son fotoğraf arabadan inince biz ''gaaaaaak'' diye karşılayan bir kargadan gelsin...


Keşke hafta sonları daha uzun olsa
^o^

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder