13.7.11

Hayat devam ederken bende!

Nerde kalmıştık diyerek bir cappuccino eşliğinde kaldığımız yerden devam edelim...............


Bebeğimiz ailemize katıldı. İlk kez bu kadar küçük bişey gördüm, yüzü avuç ayası kadar, boyu ise 2 karıştı.


Bu arada yeni 500'lük bir puzzle başladım. Ortalama 5 gündür ortada bir kısmı bitti. Uğraşsam bitecek bliyorum ama nedense gelmiyor içimden. Bir kaç parça koyunca hemen sıkılıyorum.
Bu defa sanatsal bir seçim seçmedik. Atamın kalpaklı resmini yapıyorum bitince inşallah kocişimın odasını süsleyecek.


Tembellikte tavan yapmış durumda bu hafta öğlen kalkıyorum. Birşey yapmak istemiyorum. Bu hafta böyle geçsinde düzene geçiş yapmam lazım. Daha yapmam düzenlemem gereken o kadar çok şey varki... Sonraya erteleyip duruyorum. Bakalım en son nokta ne zaman gelecek:D

Şimdilik kaçar ben sonuçta güne ortasından başlayınca yapacak işler birikiyor.

Öpüldünüz.....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder