21.7.11

İlk Misafir & hobi odası için hazırlık

Akşama aile büyüklerimiz yemeğe gelecek..... Hazırlıklara tam gaz devam...
Dün akşamdan marine edilmesi gerekenleri ve tatlıyı hazırladım. Ana yemek ve mezeler içinde birazdan iş başı yapmam gerek....

Tabi bunlardan önce hobi odası için bazı düzenlemeler yaptım. Geçen gün koçtaştan aldığım kutular hobi odasının renkleri için zemin oluşturdu.

Odada var olan fıstık yeşili kanepeyi mavinin bu güzel tonuyla tamamlamaya karar verdim.Poşetlerdeki eşyaların bir kısmını kutulara yerleştirdim ama bir kaç kutu daha alsam fena olmaz hani. Bu renklere uygun halı bulmak lazım şimdi daha önce halılara bakerken gördüğümü hatırlıyorum ama hangi firmanın modeliydi ve kalitesi nasıldı hiç hatırlamıyorum.
Tabi iş halıyla bitmiyor. Kutuları koyabileceğim bir kitaplık ve çalışmak için masaya ihtiyacım var. Büyük bir ihtimalle akağaç olur renkleri, odayı ferah göstermek için açık renk kullanmalı. Bir kaç aksesuar ve kaşık takımının kutusu uygun renklere boyanacak... İşte oda hazır...... Gerçeğini ne zaman görebliriz ...... yorum yok :D

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder