10.7.11

Kısaca özetlersek.........

o kadar çok anlatılacak şey varki nereden başlasam neleri anlatsam bilmiyorum...

Bu nedenle 1 aylık süreci bir paket yapıp özetle anlatmaya çalışacağım.

17 Haziranda okulların bitiş zilinin çalması benim için temponun başlangıç alarmı gibiydi. Sonuçta o günden itibaren 11 günüm vardı ve bir çok şeyi halletmem gerekiyordu.

Denizliden son sürat benjamin (kendisi benim düldülün adı) ile dönüş yaptık. Biraz dinlenme faslından sonra kim tutar bizi şeklinde atıverdik kendimizi hızla akan zamanın çılgın kollarına.

Ertesi gün ilk işimiz evi tekrar temizlemekle geçti. Tekrar diyorum çünkü daha yaşanmadan bir ev asla bu kadar çok temizlenmemiştir. Ve hala aynı temizlik süreci devam etmekte. Hayır çok pis insanlar değiliz fakat halıların yeni olmasından dolayı heryerde hav bulunmakta. Buda beni kızdırıyor. Dediklerine göre bir 6 ay çekeceğimiz varmış. Neyse konuyu dağıtmayalım...

Davetiyelerin dağıtılması, kişisel eşyaların ve çeyizlerin eve taşınması, son anda çıkan eksikler, düğünden önce halıların alımasını bıraktığımız için halı bakma telaşı, düğün için saç provası ve boyası, eksik perdelerin tamamlanması geri kalan 10 günü doldurmaya yetti.
Her sabah 7:30 kalkıyor tüm gün ayakta geçiriyo akşam 23:30 gibi koltuk köşelerinde sızıyordum.

Ve biranda o yoğunluğun içinde dört nala koşarken kına ve düğün zamanı gelivermiş.














Sanırım çok sakin bir gelindim. Kuafördeki yorumlara göre dükkanın içinde tur atmam lazımmış ama ben içecek birşeyler istemiyorum sonrası için zor olur diyerek dergi karıştırdım, tv izledim. Koşuşturmanın yorgunluğunu atmaya çalıştım.





Kendi fotoğraflarımı çektim, ayakkabımın altına arkadaşlarımın adını yazdım.....


Başlarda benim gibi rahat olan kuaförüm zaman daralınca hızlandı. Bir yandan makyaj bir yandan ojeleri yenilemek,diğer taraftan saçlara şekil vermek için bir çok koldan çalışıldı.



Sonuç mu her iki günde damat bey gelmeden önce hazırdım. İçime sinen saç ve makyajla. Ayrıca misafirlerden aldığım saç ve makyaj yorumlarıda çok güzeldi. Şunu daha iyi anlamış oldum özellikle makyaj için; sonraki işlemler için saçınızın ve makyajınızın zemini ne kadar iyi olursa kalıcılığı o kadar artıyor.

Malesef tüm fotoğraflar elimde olmadığı için var olanlardan bir kolaj yaptım. Uzun bir zamandan sonra en azından gönül alıcı bir post olmuştur. Çevreden fotoğrafları topladıkça daha çok post gelecek.........

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder