28.7.11

owwwwwww şaşırdım

Dün Zuzumla Antalyanın tek outleti olan deepoya gitti. Gerçi tamda outlet sayılmaz ben 20 mağazadan 5'i acak outlettir. Bu mağazalara heveslenip girincede birşey bulamazsınız. Nedense hepsi yeni sezon yazılı etiketlerin altını doldururlar.

Neyse Zuzum hafta sonu hizmet içi eğitim seminerine gideceği için yollarda rahat olur diyerekten bir adidastan bir takım bakalım dedi.

Buraya kadar herşey güzel. Zuzum takımları denerken bende mağazada tur atmaya başladım. Tanrımmmmmmmmmm

Ne garip parçalar var. Özellikle sokak danscıları için tasarlanmış kıyafetler beni benden aldı.
Oradaki çalışanlara 'adidas böyle şeyler üretiyor mu?' dedim.
Çalışanda ' Evet Bunlar neler ki, öyle parçlar geliyor ki biz bile şaşıyoruz'dedi.

Çoğunlukla turistler alıyormuş bunları.


Evet şimdide Zuzumla tanışın, bir kısmı ile'-'
Dolgu topuk ayakkabı ile eşofman denerken :D

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder