4.10.10

Bu da yasak aşk gibi yasak alışveriş

Sadece biz göz atıp çıkacaktım.İnanın başka amacım yoktu kendime söz vermiştim uzunca bir zaman birşeyler almama konusunda ama dayanılmaz alışveriş duygusu birden vücudumu sarıp bilincimi kapatınca kendimi elimde bir sepet elime geleni içine atarken buluverdim.

Eve gelince baktım da sürekli kullanacağım ürünler almışım. Yada canım öle istiyo.

Aldıklarıma gelirsek.....





Uzun zamandır yeni bir allık fırçasına ihtiyacım vardı. Avondan bir tane alayım dye düşünürken Flormarı görünce renginin de albenisi ile bir deneyeyim dedim. 5'li fırçası bir ara indirimdeydi ben o zman bu 5'lilerden bulamamıştım. Bugün yine sordum kalmadı dediler. Sanırım herkes 5'li alıyor.




Sonraki ürünler ise kıtlıkta kalınmış gibi alınmış ve depolanacak olan saç köpükleri. 1 yıl önce saçıma bioform yaptırmaya kararvermiştim. Küaför de bana kalın perma yapıp salıvermişti.Üzerinden 1 yılı geçmesine rağmen hala bozulmadı saçım.Üstelik birçok insanda kendi saçımın böyle olduğunu düşünüp bana çok yakıştırıyor.
Geçen kış yoğun okul dershane ve staj temposunda o kadar çok rahat ettimki saçlarımdan. Köpükleyip vigo ile kurutuyordum. Saçlarımı düzleştirme derdi sona ermişti. En güzelide saçlarımın uçları kırıldığı için sık sık kestirmek zorunda kalmadım. Koca kış boyunca sadece 2 kez kırık aldırdım.
Bu markayı heryerde bulamıyorum neredeyse her markayı denedim hiçbiri bu markanın verdiği sonucu vermiyor.



Erkek deorantlarını indirimde görünce bir tane kadeşime alayım dedim. Caldıonun hediyesi 100ml diyerek onu aldım ama çakallık tutmadı, traş köpüğüymüş neyse ama Burakcım onuda kullanır.



Eee kış geliyor elleride unutmamak lazım. Soğuk kış günlerin de çantalarda kremler yerlerini almalı bence. Özellikle Antalyada insanın tenini kurutan sert rüzgarlar başlayınca işime çok yarayacak.




Çantada bulundurmak için birde diş fırçası edindim. Siz daha önce görmüşmüydünüz ama ben ilk kez gördüm. Minik bir wc kağıdı yapmış Solo. En azından kağıt varmıydı yokmuydu düşüncesi sona erdirmek için sanırım. Ben merak edip reyondaki son ürünü aldım. Aslında düşününce çok gerklimidir bilmem. Çantanızda bulundurduğunuz herhangi bir peçetede kullanılarbilir.

PS: Neden fotoğraf makinamı kullanmak istemediğimi farkettim. Çünkü iyi çekim yapmıyor... Yenisini mi alsam ne:)

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder