12.10.10

Hava ve Bir Dıy düşüncesi


Sevmem ben kapalı havayı net olucak; kapalıysa yağacak yağmur şakır şakır, açıksa güneş ısıtacak her noktamı, gözlerim kamaşmalı huzur gelip içime oturmalı...Hava kapalı oldumu sıcacık olmalı benim evim camdan bakmalıyım ben dışarıya göz gezdirmeliyim uzaklara doğru elimdeki kahve fincanıyla. Malesef Antalyada hava kapalı, ortam sıcakla soğuk arasında bir tuhaf. Ne yağmur ne güneş arada sıkışmış bir hava ne derler böle havalara hatırlayamadım bile. Uyanmak bile gelmedi içimden bu sabah. Uyansam ne olacak ki güne başlamak için içimde bir istek yok. En iyisi dönmeli dedim yatakta. O da olmadı kalktım indm aşağı, kapı çaldı.
Çamaşır makinası bozuk kaç gündür. 2 gündür gelip gidiyolar, vakti dolmuş bizim emektarın 18 yıl olmuş alınalı. Bizim Burak'tan ay büyüklüğü vardır kendilerinin. Birazdan çıkıcam makina araştırmasına giricem, birikti dağ gibi çamaşır. Kaç gündür geliyoruzz gelicez derken günler geçti aradan.




Bu kotumu LCW dan almıştım yıllar oldu ve başına gelmyen kalamadı. Önce terzi sağolsun paçasının birinin 1 cm daha kısa kesmiş.Çizmelerle kotu inatla giymeye devam ettim ben. Bununla son bulsa iyiydi, tuttum birde bu kot ile lavabo yıkadım. İşte o zman üzerindeki çamaşır suyu lekelerinide konduruvermiş oldum. Kiloda verince pot durmaya başladı üzerimde kendisini bir köşeye kaldırverdim ama unutmadım. Bugün buldum geçirdim ayağıma bunun kışlık ömrü dolmuş dedim. Yaza renkli bir şort yapmalı bundan süslemeli, denize giderken eşlik etmeli bana.

PS: Aklıma bir Dıy daha geldi üzerime poları alınca.. Hahaaahhaha

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder