30.10.10

Çok ucuza kapattık....

Geçen gün hepimizin bildiği bir alışveriş sitesinde gezerken gözüm Maybelline'nin ürünlerine takıldı. Ürünlerde açık artırma vardı. Böyle açık arttırmalar çok komik fiyatlerden başlıyor ve herkes son dakikaları yakalamaya çalışıyor. Ben bu kadar ucuza mı olur falan filan derken birisi 50 kuruş arttırdı. Ben dururmuyum hiç hemen bende teklif verdim sonra o, bu derken iş uzadı.Veeeee ben son saniyelere yetiştiğim için ürünler bende kaldı....

Şimdi ürünlere gelirsek.....





Ben rujun üzerinde chocalate yazdığı için kahveye yakın kiremit rengidir diye umuyordum ama çok dikkat çekici bir kırmızı çıktı. İlk sürünce daha açık ikinciyi geçince daha canlanan bir kırmızı oluyor.
1. fotoğraf flashsız , 2. fotoğraf ise flashlı hali...




Bu ürün ise sıvı far bunuda swactladım. Ben kapatıcının üzerine güzel olacağını umuyorum. Sade, doğal ama pırıltıdan vazgeçemeyenlerin kolayca kullanabileceğini düşünüyorum. Eğer unutmazsam kullandığımda fotoslarım.

2 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

çok iyi etmişsin, rujun rengi çok hoş bence tam kışlık :)

lately dedi ki...

Bende kışın kırmızı ruju çok sewiyorum ama bir türlü sevgiliye sevdiremedim:(

Yorum Gönder