11.10.10

her eve lazım makas setim



Dün sevgili ile Kipa da gezerken bu cici seti aldım. Eee her öğretmenin dolabında olması gereken bir makas seti. Sonuçta craft yapıcaz değil mi? Süslicez sınıfları, özel günlere etkinlikler lazım.

Bir kutunun içinde 6 tane var.Hepsininde kesme şekilleri farklı, üstelik çok komik bir rakama aldım.Kutusu 8 liraydı oysa geçtiğimiz kış etkinlik yapmak için aldığımda sadece 1 tanesine 5 lira vermiştim. Şimdi 6 tanesine 8 lira verince bedevaya bulmuş gibi oldum. Acaba bunlar keçede keser mi ne dersiniz. Biraz daha yoluna otursun herşey keçe alıcam. Aslında internette uygun bi tane buldum ama alıp kendimi kaybetmekten korkuyorum. Sonuçta Kpss derdi hala son bulmadı.

4 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

çok güzel ya ne ciciler ne modeller yapılır bununla, nasıl göründüğünü merak ettim, ekleyebilirmisin kestiklerinden? :)

lately dedi ki...

tabiki eklerim ama önce kaldırdığım yeri bulursam :D

Adsız dedi ki...

markası nedir

lately dedi ki...

Üzerinde kocaman harflerle yazılmış bir isim yok. Arkasında çok küçük harflerle lucky prince craft yazıyor. Umarım yararlı olmuştur.

Yorum Gönder