27.10.10

Yaaa bu kadar olmaz

Az önce markafonide dolaşırken aşağıda görmüş olduğunuz halı desenini gördüm bu aynı bizim oturma odasının kırlent rengiydi. Ben bir sevindim, bir sevindim hemen annemle konuşup almaya karar verdik. Ama ben tam girerken bir başkası halıyı aldı....

Offffffffffffffff yaaaa nasıl sinir oldum... O benim olacaktı evimin oturma odasını süsleyecekti..... Öhü öhü öhü........ Valla kahroldum.... Dakika farkı yaa belkide saniyeee.........
Allah aşkına bir bakın benziyo değil mi?





Ama tabi eli boş çıkmadım aşağıdaki halıyı mutfağa aldım.....
Ama beni teselli etmedi....



Eskiden olsa daha büyük tepkiler verirdim. Uzun bir zaman sürdürürdüm ama son zamanlarda öyle değilim. Allah beden sağlığı versin hayattaki en önemli şey.... diğerleri geçici......

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder