17.10.10

Watsons





Bu marka ile dün ilk kez karşılaştım. Alıp almama konusunda biraz endişelendim ama çilekli bir duş jelinden ne çıkar diyerek fiyatıda uygun gelince kaptım.
Mağazayı biraz gezince alışveriş iştahım kabardı. Neyse ki sevgili yanımdaydı tuttu beni.

Minik kutular ve şişeler, şeker mi şeker törpüler, makyaj çantaları beni benden aldı. Çok güzellerdi yawwfs....
Malesef Watsons Antalya'da çok merkezi bir yerde değil, Outlet center içinde ve uzakta birazda burayı keşfedememiş olmamım nedeni bu olabilir. Okuyordum bloglarda ama ne olduğumu nasıl birşey olduğu hakkında bilgim yoktu. Bence Watsons'tan ürün almaya gitmek benim için taaaaaaa oraya zaman kaybı açıkcası. Keşke daha merkezi bir yerde olsalar bence daha çok kişeye hitap edebilirler. Bence iyide bir yerde eder Antalyada.

Ürüne gelirsek çilekli milkshake gibi kıvamı, kokusu, tadı( şaka tabi)..... Sizi cezbediyor kokusuyla iştahınızı açıyor. Şeytan koy bardağa iç diyo... Kullanırkende kokusu tüm banyoyu sarıyor, sanki çilek bahçesindeymişsiniz gibi bir hava yaratıyor.
Gül, lavanta, kavun gibi çeşitleride var... Ben birde kavunlusunu denemek istiyorum.


Tabi sadece Watsons ürünleri bu duş jeliyle kalmıyor bir çok kendi adında çıkarttığı ürünü var bunun yanında farklı markalarda bu mağazanın içinde bulunabiliyor. Öyle olumsuz yorumlarada rastlamadım şimdiye kadar, birçok blog yazarı memnun görünüyor. Magic glosstu yanlış hatırlamıyorsam bu üründe pek çok kişinin favorisi..

Sizde Watsons ürünlerini daha iyi incelemek istiyorsanız buyrun derim

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder