26.10.10

Kapalı hava sendromu

Hava yine kapalı ve ben yine miskin, isteksiz... Canım hiç birşey yapmak istemiyor, uyuşukluk sanki damarlarımda dolaşıyor. Sadece yatağa girip yatmak istiyorum, hiç uyanmıyım yada yarı uyanık dönüp durayıp yatakta....

En kötüsüde hala gelecekle ilgili net birşey olmaması. Neyse ki son düzlüğe girdik. Pazar sınav sonra atanma işleri falannn... Tempoyu özledim, çalışmayı özledim, derse girmeyi özledim, çocukları özledim, öğretmenim sesini duymayı özledim.......

Böyle havalarda daha çok depreşiyo sıkıntılarım, bilinç altına attığım hislerim, duygularım.....
Ne olur güneş birazcık göster yüzünü ve tekrar içime umut dolsun yoksa tripe bağlayıp akşama kadar bir o oda bir bu oda dolanıp durucam evde. En iyi dostum buzdolabına yapışıcam ne var ne yok diye....

Neyse sizin içinizide sıktım, kararttım..... Ben azcık ütü yapıyım da neşem yerine gelsin..... :P

1 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

aynen, güzel havalarda daha mutlu oluyorum ben..hiçbişi olmasa bile o güneş tebessüm etmeme, mutlu olmama, olumlu düşünmeme sebebiyet veriyor..

Yorum Gönder