14.10.10

Diplomalı ev kızı

Geçenlerde annemle Özdilekte gezerken kardeşimin ilkokul arkadaşının annesini görmüştük. Annemle nasılsın falan filan derken annem
- kızın okuluda bitti, dedi.
Bayannn
- Okudun da bişey olabildin mi? diye sorduğunda afallamıştım. İçimden 'yuhhh' demiştim.
Annem
- Öğretmen oldu, dedi.

Ben şoka gidiğim için hiç cevap vermeden öylece bakmıştım kadının suratına annem de devreye girip cevap vermişti ve kadını tıy tıy göndermişti.

Anneme 'o nasıl soru öle!!!' diyerek annemide şaşkınlığıma dahil etmiştim. Çok garip gelmişti bu soru.

Oysa bu sabah düşündüm ne yaptım diye.

Kalk
Kahvaltı yap ki ilaçını al.
Evde yapılması gereken işlere göz at.(ÜTÜ, ÇAMAŞIR, TeMİZLİK)
Tv izle....

Anaaaaa dedim bu kadın bana ne kadar doğru bir soru sormuş okudum okudum..... Eeeee ne oldu......
Atayacaklar bizi diye koli açıp kapatıyorum bol bol, tekrar kirlendiler zaten, ütüleri bozuldu pantolonların gömleklerin.... Pasta yapıyom, yemek yapıyom, tvdeki kadın programlarının izleyicisi oldum. Yakında fan clup bile kururarım ben. Aman Tanrım ben ev kızı oldum............

Az önce üst katta 1 saat boyunca ütü yaptım... Malum makinada bozulnca birikmişti herşey bu birikim de ütü birikimi olarak geri döndü bana.....



0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder